Esrabatman canım benik bende aynı durumu senin gibi o gün yaşadım kan geldi ama böyle aşırı yoğunlukta değildi doktora gittim hemen muayene etti ntsye bagladi ntsde sancılarım çıktı ama çok fazla sancida yoktu sonra ebe açılmama baktı bir parmaktan az olunca herşey yolunda şuanda denildi tekrardan sancı kanama suyun gelirse geri gel dediler ama şuan hiç bir şey yok sadece o günden beri ara ara kahwerengi leke gelio o kadar 38+5 deyim bu arada