tugrakubra_1 kızlar merhabalar,bayağı bi konu dışı bebeklerimizle ilgili değil ama önerilerinize ihtiyacım var.Bebeğimiz bereketiyle geliyor inşallah ev aldık 😊 evimize de ankastre alacağız davlumbaz ve ocak çok çok önemli olmadığı için ikisini idare eden bi markadan aldık Ferre,ama fırın önemli o yüzden iyi bi fırın almak istiyorum.Aklımda Siemens var.siz neler kullanıyorsunuz,hangi fırından memnunsunuz önerilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum,şimdiden teşekkürler 😊
novice_mom tugrakubra_1 Şu an kullandığım model Siemens in 12 yıldan fazla önce alınan bir ankastre fırınıdır muhtemelen. Ama hala taş gibi.
tugrakubra_1 Livask benim de bütün beyaz eşyalarım arçelik ama fırını oradan almak istemedim kayınvalidemin arçelik çok memnun olmadığını söyledi ama araştırıyorum hala
ikiprensesannesiii Ben de beko kullanıyorum. Arçelik, beko ve altus aynı fabrikada üretiliyor bilgin olsun. Sadece etiketleri farklı basılıyor dikkatli bakarsan modelleri ve teknik servisleri aynı zaten :)
tugrakubra_1 ikiprensesannesiii bekoyu da söylediler evet aynı üretimmiş bende duymuştum öneriler doğrultusunda araştırmaya devam ediyorum teşekkür ederim 😊
Livask tugrakubra_1 valla ben fırından özellikle memnunum. Kayınvalidenizin ki eski modellerden falandır belki
tugrakubra_1 seymakumatarnsf benim de her şeyim arçelik zaten ikisi arasında kaldım siemens-arçelik değerlendirip bi seçim yapacağım artık 😊
seymakumatarnsf tugrakubra_1 Annem evlenirken bana Arçeliği tavsiye etti. Senelerdir hep Arçelik kullanır. Gerçekten çok dayanıklı.
tugrakubra_1 seymakumatarnsf bizimkiler de öyle eskiler hep arçelik kullanıyor onu da araştırıyorum şu an
nilly tugrakubra_1 arçelik var memnun değilim. Daha önce arçelik tüplü fırın vardı çok harika pişiriyodu ama ankastresi hiç iyi çıkmadı.