122848569 ben 19 Mayıs hastanesi nde Naciye hanıma gittim benimde sigortam yoktu 150 kestiler ama şunu soyliyim kesinlikle giriş yapan kadına annelik hakkının olup olmadığını sor annelik hakkı sigortası olmayanlar için ücretsiz muayene doğum devlet hastanesi nde öyle özelde öyle mi bilmiyorum ben özele gittiğim zaman daha bilmiyordum o yüzden sormadım