[silindi] çok ağır bir isim dedim eşime kabul etmiyor minicik bebeğe koyulabilir mi ? fikirlerinizi alabilir miyim ?
Kumru_ [silindi] Güzel isimler ikisi de..Ama birlikte biraz ağır olmuş gibi😊Ben oğlumun adını Ömer Asaf koyucam ama ilerde bi oğlum daha olursa Osman Arif koymak istiyorum..Yani Osman da Yusuf da çok güzel 🌸
hllaltas25 [silindi] Osman hakkında bir şey diyemem koymazdım belki ama Yusuf çok güzel ikisi bir arada uymamış sanki
Hafsahafsa Güzel ama Yusuf Osman diye çağrılacağını sanmıyorum tek isim kullanırlar dile kolay gelen bı isim değil