Kbrbrfn Kızlar selammm. 28+0 gebeyim. Dün Prof muayene olurken bebeğimin kilosunu sorduğumda 1260kg dedi. Ve ben stres ve heyecandan kilosu iyimi azmı çokmu vs die soramadım.. sizlere ne diyor doktorlarınız 😍
Mybabe Kbrbrfn kilosu tam haftasiyla uyumlu benim 28+0 da 1230grdi ve doktorum cok iyi dedi merak etmeyin
ozanejla Kbrbrfn Canım bende prof’a gidiyorum bizimkisi biraz konuşkan amca🙈 Hoşuna gitmeyen birşey oldumu direk açıklamasını yapıyor. Mesela elinin içine felan yazabilirsin unutmamak için😝 Ama o haftalarda gayet iyi bence. Benimkise 28’ci haftasında sanırsam yanlış hatırlamıyorsam 1300 civarıydı😌
Kbrbrfn Sebla55 ay ayyy en önemlisini unutmuştum günlerdir debelendiğim konuyu unuttum yine iyi mi 🙄 Yeşil akıntı neden oluyor acaba??
Kbrbrfn Deniz2961 ever enfeksiyon diyorlar genelde Allahım pazartesi İnşaaallah unutmam da sorarım zaten yalancı sancılarım almış başını gidiyor zamanında kucağıma almak nasib olsun ☹
SibelC Ben de telefonumun Notlar kısmına yazıp gidiyorum hep eşime de bana hatırlat diyorum o hatırlatıyo ben de bakıp soruyorum 😂 eğer muayeneye birisiyle beraber gidiyorsanız size hatırlatmasını rica edin ☺
Ayselcnt Sen yine iyisin ben bir keresinde kilosunu sormayı unuttum.. Bir keresinde de kalp atışlarını dinlemeyi.. 😯 şimdi aklıma bile gelirse ablama diyorum bana hatırlat diye.. ekranda çocuğumu görünce unutuyorum herşeyi.. 😇
Kbrbrfn Mybabe ben hiç kg almadım endişem o yüzden aslında.. kızımda 16 kg almıştım ama oğlanda hiç almadım kızım minnacık doğdu yediklerim bana yaramıştı. Bu gebeliğimde kararında yiyorum acıkmıyorumda. Bari oğlan kilo alır İnşaAllah
Mybabe Kbrbrfn bende kilo almadim karnimda oyle buyuk degil 1230grlik bebek nerde nasil sigiyor diye dusunuyorum ama tabii ki boylesi daha iyi hele ben hamile kaldigimda orta kiloluydum zaten 🙄
Kbrbrfn ozanejla benim doktor da sağolsun cımbızla ağzından laf alınıyor.. bazen soru sormaya çekiniorum 😄 Ama kilosu iyiyse,Elhamdulillah sağlıklı da görünüyor İnşaAllah Doğuma kadar öyle gider daha ne isterim Allahtan 🤗
Kbrbrfn Mybabe ben baya baya 86 kg iken hamile kaldım tombik bişey olarak😄Ama bu haftaya kadar almadım şükür karnımda kızıma oranla oğlanda daha büyük 🙄 Her gebelik farklı diyorlar haklılar 🤣
Demir Ben telefonuma not ettiğim halde unutuyorum😂hele bi de bebeğimi görünce elim ayağıma dolanıyor hepten🙈