Seda_123 Aysmnv35 Yaa benim eşimde hissetmiyor ben elimi koyunca hissediyorum tekme atıyor ama eşim ben bişey hissetmedim diyor neden acaba 🤣🤣
Fdle Gk12 doktorum hersey yolunda diyor canım ben evham yapıyorum işte acaba zayıf mi acaba gelişimi iyi mi neden tekme atmıyor falan diye
Hira123 Fdle bnde 22 haftaligim son 1 haftadır net hissediyorum her bebek bir olmuyo canim kızımda dha erken hissetmistim suan bile hergunumuz aynı degil bazen cok hareketli bazende gün boyu hissetmedigim oluyo sende bugünlerde hissetmeye başlarsın inslah 😊
Fdle Emel1234 bende onu diyorum hep benim ki tembel galiba o kadar tatlıya çikolataya hiç tepki vermemesinden anlıyorum artık 😁
FatmanurOsman Fdle Biz de 20+3 üz. 16+4 de ilk haraketini hissettik. Şimdi daha da şiddetlendi elimi karnıma koymadan bile gözüküyor ☺️ Sizde en kısa zaman da hissedersiniz inşallahh