Mervee07
Mervee07 tabiki korkarsın. Eyer bir sorum varsa lütfen sor. Benim icin doğumdan sonra çok zor geçti çünkü uç ay hastanede kaldim, çocuğumu istedim gibi yükleyemedim disariya cikamadim ememedı hep süt pompaladım. Ama çok shukur bin shukur ki hersey yollunda gitti. Zaten hastanede kaldiginda başka annelerle de tanisirsin yanliz hissetmen kendini. Biz oğlumu yaklaşık 1800 kiloyken eve götürebildik sonra da doktorlar ev ziyaretiyle devam ettiler.. ilk zamanlar oksijen makinesine çok dikkat etmiştik eyer kı çok oksijen alirsa ilerde gözlük kulanmasi gerekebilir demiştiler ama çok shukur bugün iyi.