sumeyraoz musmutluanne_ bendd unutup uyurken bacakları mı geriyorım yada aniden donuyorum o zaman kasıgımda batma oluyor korkuyorum ıster ıstemez ama rabbım korusun kuzularımızı
musmutluanne_ sumeyraoz aynen aynen işte benim de hep öyle oluyor kolumu bacağımı geriyorum fark ettiğim hemen vazgeçiyorum. Amin amin Allah’ım korusun🤲🏻
Mavilianne musmutluanne_ Çok aşırı kollarını uzatırsan Bebek memeden düşer derler yani erken doğum derler bilmiyorum canım bende üst dolaptan bir sey alsam kızıyor cevremdekiler. Ama bir kere çok uzandım karnım gerildi çok.