Sevdaoyku Olmaz mı hiç. Ben de genitali hep jiletle yapardım. Evleneceğim zaman hadi bi cesaret deyip ağdaya başladım. İlk bir kaç ay alışma evresi hassaslık kanama ben de yaşadım. Ama zamanla o kadar rahat ettim ki. O tertemizlik hissini anlatamam, jiletin rahatsız edici kaşıntısı yok bi kere ve zamanla kıl kökleri zayıflıyor. Önceden 3 tane kıl kökü çıkıyorsa o yerler zayıfladı tek çıkıyor hatta bazı yerler dökülüyor bile.