NurEto geçmiş olsun valla ben de Sivaslı değilim evlenince geldim çok da araştırdım bir çok hemşire arkadaşım var hepsi de onu önerdi o zaman gittim çok da memnunum biraz şans meselesi mi bilemedim sultan hanımın özellikle sezeryanı çok iyi diyor arkadaşlarım ilk kez sizden duydum sıkıntı yaşayan