Nurbanu92 sağlıkla kucağınıza alırsın inşallah bebişini tebrik ederim 🌸 benim de ilk hamileliğim ve gerçekten ben de çok sevdim bu uygulamayı. Bu uygulama sayesinde çok güzel annelerle tanıştım whatsapp grup kurduk 2020 Mayıs Anneleri diye 🥰🐣
hiç tanımadığımız insanları karnımızdaki CANlar vesilesiyle tanıma şansına ulaştık ve her gün birbirimizin yüreklerine dokunuyoruz ve bu çok güzel bir duygu 😍bu arada katılmak isteyen olursa tüm Mayıs annelerini bekleriz 🤗 sağlıkla kavuşalım inşallah bebişlerimize 🤲🏻♥️🎈