mehtap4055 canım benimde çıktı Ankara’ya falan sevk ettiler riskli gebelik doktoru baktı 2 ki 3 lü normal bir sıkıntındeğildir ama fetal eko yaptıralım istersen karnından suda aldırabilirsin dedi ben aldırmadım fetal eko doktoru baktı kalp atışları normal bir sıkıntı olmaz dedi parlaklık var ama geçebilir dedi yani üzülme bide 24. Haftalardan sonra düzelme ihtimali oluyormuş