BhrBrfn Kızlar dun kontrolum vardı ve doktor bebegın bas asagı oldugunu soyledı .Zaten sezryanlıyım 2. dogumum olcak ınsallah ve rahım agzında yumusama baslamıs diyip Progestan fitil verdı.Cok ayakta kalma yorma kendını dedı .Bu haftalarda donmesı normal degılmı zaten kafam karıstı .
BirVeraAnnesi35 BhrBrfn canm ben 30.haftada kontrole gitmiştim benimkide baş aşağı duruyordu ve çok normal dedi doktorum
BhrBrfn Muallimehanim sordum normal degılmı donmesı dıye .Cok erken bıraz daha gecseydı daha ıyıdı dedı .😏
Muallimehanim BhrBrfn Benimki 30. Haftada dönmüştü 36 haftalığız hala aynı. Doktorum da bi sıkıntı olduğunu söylemedi 😬
Deletedmom0034 Canım benimkinin başı hep aşağıdaydı. Önemli olan rahim uzunluğu. Eğer rahim uzunluğunda sıkıntı yoksa baş aşağıda olmasındada sıkıntı yok. Ama yumuşama olduğu için doktorun dikkat et demiştir. Sen progestan kullanmaya devam et
BhrBrfn Deletedmom0034 rahım uzunlugundada sıkıntı yok dedı .Rahım agzın kapalı cok ayakta kalma sadece dedı okdr .
Deletedmom0034 BhrBrfn tamam o zaman korkulacak bişey yok sen kendini yorma dinlen sürekli ilaçlarınıda ihmal etme