Deletedmom139 yeni doğmuş bi bebek birseye alışmak nedir bilmez ki...doğumdan sonra ki ilk 3 ay gebeliğin devamı 4.trimester olarak bilinir bebek anne karnında ki huzuru sıcaklığı yine annede bulmak ister karninizdayken ilk sizin kalp sesisinizi duyar ona alışır ve doğduktan sonra da onu duymak ister o yüzden sakın olun boşverin işi gücü onla ilgilenin buda bi süreç geçicek ve aşırı özleyeceksiniz tadini cikarin o yüzden yarın bi gün harektelenmeye başlayınca o zman da kucağınızi istemeyecek :)