asyaa15 canım ben 12 ila 18 haftam arasında hep kanama yaşadım progestan kullandım ama 200 mg hap.böyle bordo rengine dönük adet kanamasına yakın bi renkte olursa doktora gitmelisin ama afedersin🙄 elma çürümesi gibi bi renk olursa doktorum her gittiğimde normal bu diyordu birkaç saat takip ediyorduk birde kan sulandırıcı kullanıyordum ondan da oluyordu.ama yinede için rahat etmiyorsa doktora gitmelisin