tazee_annee Merhaba, doktorunuzun da bir bildiği vardır tabi ama, bence bu kilo işi çok göreceli bir kavram. Bünyeye göre değişiyor. Abimin eşi yeni doğum yaptı. Sizin gibi ilk aylarda kilo da verdiği için toplamda 3 kilo alarak 3 kiloluk gayet sağlıklı bir bebek dünyaya getirdi. Ben 11 kilo aldım şu an 37. Haftamdayım, tahminen en fazla 3 kiloyu bulacak benim bebeğim de. Zaten bebeğin de kilolu olması bir sağlık belirtisi değil. Bence bebeğinizin gelişimi yerindeyse, haftasıyla uyumlu gidiyorsa hiç kafanıza takmayın. Sağlıksız beslenmemeye çalışmanız yeterli. Hayırlı doğumlar.