SbnmTlg idare sizi en fazla 21 saat derse sokabilir. Dilekcenizi yazin su sebeplerle maas karsiligi derse girmek istiyorum diye. Onlar da ya gorevlendirme ogretmen isterler ya da size 15 saat olmaz 21 veririz diyeceklerdir zaten. Drunuzdan da nobrt tutamaz seklinde bi rapor alin yine dilekce yazin su sebeplerle nobet gorevimden muaf olmak istiyorum diye. Idare zorluk cikarirsa belgelerinizle ilce mebe gidin hallederler. Bi suru ogretmen var fazla ders olsa da gonderseler diye bekleyen.