Ebruli_11 Arkadaşlar suan 15 haftaligiz ama karnım aşırı gerildi uyku uyuyamadim oturamadim sizde böyle misiniz 🤷
Yenqec 18 haftalığım gaz problemim olduğu zaman genelde öyle oluyor. Gerginlik için de çatlak kremi, bebe yağı kullanıyorum nemlendirip rahatlatıyor