Rzlgln534 Hanımlar merhaba hayırlı günler Ben 35 haftalığım ve bir kaç gündür sanırım mantar oldum kaşıntı kızarıklık ve yanma var vajinamda akıntı hiç yok ama. Şuana kadar hep normal gözüküyor doğumum ama şimdi bu mantardan dolayı normal yapamayacakmıyım bir kaç kişi öyle dedi bebekte sorun olmuş vajinadan çıktığı için.Bu durumu yaşayan var mı?
Muallimehanim Rzlgln534 Mantar ve enfeksiyonu olan anne adaylarına genelde normal doğum önerilmez. Bebek vajinadan çıkarken mikrop kapma olasılığı çok yüksek
Muallimehanim Rzlgln534 Geçince yapılır bildiğim kadarıyla ama mantar veya enfeksiyon mevcutken pek önermiyolar