seyda_44
Ben çok bebek istiyordum hatta olmadı diyebilirim,gebe kalınca da acaba büyüteebilecekmiyim sorunlarla başa çıkabilecekmiyim diyorum çünkü baştan aşağı hayatım değişecek,şimdi gebelik biraz büyüyünce daha iyi oldum,ben ebeyim Doğumun iki çeşidi de zor o yüzden sıkıntı yapmıyorum başedicez
EaE
Doğumun ikiside zor evet kucağımıza alinca hepsini unutucaz ama o korku endişe olusmaya basladi 3. Gebeligim 11-12 yaşlarında iki oglum var büyükler arası baya cok oldu şuan 30+5 haftaliğiz bazen cok kotu oluyorum hazir dwgilmiymisim diyorum dayanamıyorum bazen agliyorum bencillik mi yapiyorum bilmiyorum ama dayanamiyor gücüm yok gibi hissediyorum bazen