Dilara25 canım zaten içtiğimiz suyla o su aynı değil :) normal hayatımızda su nasıl önemliyse gebelikte de aynı şekilde önemli. Doktoruma özellikle bir şey yemem gerekiyor mu diye sorduğumda bana ‘hamile değilken nasıl sağlıklı beslenmemiz gerekiyorsa yani fast food kapalı yiyecekler vs tüketmek normal insana nasıl zararlıysa gebe Kadınlar için de aynı, o yüzden aynı şekilde sağlıklı beslenmeye dikkat et. Hamilesin diye ekstra bir şey yapmana gerek yok’ demişti. Gerçekten de öyle, normalde de atıyorum 2-3 litre su içmemiz gerekiyor hamilelikte de..