Zumer hiç gitmek istemiyorum hastaneye şimdi.gidersem korkutub yatırırlar sonra orda saatlerle beklemek var.ya sancıyı beklemek yada eşimle gitmek istiyorum.şimdi gidersem eşimin teyzesiyle gitmek zorunda kalırım.hastanede kal deseler oda kal ben çalışıyorum her dakika çıkamam sancın gelirse ne yapacaksın falan der.akşam 7ye kadar bişey olmaz herhalde