Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Doğum yapıp idral sıkıntısı yaşayanlar acilllllll
Sehamehmet
Çok şükür doğum yaptım idral az az geliyor normelmi k8zlar yoksa hemen mi gelmesi lazim
Gldn35
Sehamehmet
normal diye biliyorum... geçmiş olsun...
Sehamehmet
Kimse yokmuuu
Ebiyim
Sehamehmet
henüz hamileyim ama post üste dursun diye yazıyorum. Bilgim yok maalesef
Sehamehmet
Ebiyim
allah razı olsunnn
Sehamehmet
Gldn35
allah razı olsun