Ahmer0412 aynen öyle. Ben de kadın doğum ve bebek hemşiresiyim. Hastanın
birine suni sancı başlandı. Sonrasında açılması iyi gidince suni sancı durdurulup olağan akışına bırakıldı. Hatta suni sancı kesilene kadar hasta doğru düzgün ağrıdan şikayet bile etmiyordu. Sonrasındaki giderek artan kendi sancılarıydı. Ama ya hastamız o telaşla doktorun suni sancıyı kestiğini duymamıştı yada doktorumuz bu detayı söylemeyi atlamıştı. Ve doğum sonrasında hasta başka normal doğum yapmış olan arkadaşıyla konuşurken çok şükür doğurdum ama suni sancı ağrısı çok daha başka bi ağrıymış çok ağır ağrılarım oldu dedi 🥴🙈 halbuki normal doğum sancısıydı 😂 herkes çektiği ağrının şiddetini tabiki de kendi bilir muhakkak çok zor ve ağır ağrılardır, ama ağrının ağırlığını suni sancıya atmak aslında çektiği sancıyı normal doğum sancısından daha zor olduğunu sanmaktan başka bişey değil. Suni sancı denilen ilaç rahmin kasılmasını tetikleyen bi ilaçtır. Rahmin kasılmasıyla oluşan ağrı normal doğum ağrınızdır. İlaçla veya kendiliğinden başlayan ağrı arasında hiç bir fark yoktur.