ftscebeci71 haklısın canım çok okudum bunları ben de. ama doğum yapan iki kuzenim, bi arkadaşım, bir eltim var. hiçbirinde tek birr gün bulantı olmamış. demek bulantı da kişiden kişiye değişiyo. bu arada diğer başlığa da yazdım. prilam diye bi ilaç çıkmış, a kategorisi. bulantı kusmayı kesiyormuş. olabildiğince duyurmak istiyorum, doktora danışıp kullanılabilir belki :) zaten şaşırıyodum tıp bu kadar gelişti nasıl bulamıyolar çaresini diye. dediğin gibi psikoloji de çok önemli canım :) allah sağlıklı doğumlar versin hepinize