Mart_annesi Kızlar ben catlatma iğnesiyle hamile kaldim ve cok fazla vitamin kulandım hamile kaldğim günden beri her yerim catlyor 13 haftamdayim ve hamile kaldğimdan beri kilomda hiç değşiklik olmadı ailemde kimsenin catlagi yok annem 7 tane cocuk doğrmasina rağman cok cok az yok dencek kadar neden böyle catladımm ya doğumdan sonra geçermi acaba siz neller kullanyorsunuzz
bsra18- Mart_annesi canım çatlak ne yazık ki geçmez bende kızıma hamileyken hem çok erken hemde aşırı çatladım. İç karnın ile alakalı sanırım senin iç karnında brnim gibi dar 🤷🏻♀️
ftscebeci71 Lierac kullandım yine fayda etmedi kalçam basenlerim bacağım hep çatladı ne kadar kullanırsan kullan illa ki çatlıyor😔🤦🏻♀️
Mart_annesi Cok erken hemde kilom hiç değşmeden demki catlamk icin kilo almayda gerek yok catlican varsa her türlü catlıyorsun