Sghslove 29. Haftamdayım kaşıntılarım başladı özellikle göbeğimin çevresinde kabarıklıklar oluştu doktorum bugün kan testleri istedi ama temiz çıktı çok şükür. Fakat neden kaşınıp kabarıyorum napıcam hiç bilmiyorum 😞
Deletedmom5834 Sghslove göbeğinin yanlarımı sadece karın kısmın mı bende kaşıntı durumunu yaşadım yeni yeni geçiyor çok şükür
Deletedmom5834 Giydiğin çamaşır yıkadığın deterjan yapmış olabilir doktor bana öyle demişti banyoda kalıp sabun kullanılmasını tavsiye ederim çatlak kremi kullanıyorsan oda alerji yapmış olabilir elma sirkesi su ile karıştırıp dökebilirsin vücuduna kaşındıkça pansuman yapabilirsin benim çok şükür geçti inş seninde geçer