Cansubasak ya aslında 100 tl değil bence . Son haftalarda dediğiniz doğru olabilir ama ilk haftalarda zatem ayda bir gidildiği için 15 gün içindeki ücretsiz muayeneye gitmiyorsunuz. Ve lokman hekimde de zatem 10 gün içindeki muayeneler ücretsiZ. Yani pek farkeden birsey yok. Ayrıca özel muayenehane ve doğuma 4000 tl alıyor özel olarak 20 dakika falan bakması zaten gerekiyor. Aslında özel hastahanelerinde öyle olması gerekiyor. Ama burdaki doğum oranı çok yüksek olduğu için ve hastahane çok çeşit olmadığı için bu şekilde sorun oluyor.