Vera18 malesef ki aynı dırumları bende yasıyorum sizi çok iyi anlıyorum. Yazın başka yerlerde muayene olunca kendimi insan yerine kotulmuş hissediyordum. Vandaki en büyük sıkıntılarımızdan biri bu. Ya ilgilenmiyorlar surat asıyorlar, yada güler yüzlü olup hızlı geçiyorlar. Bende gülsüm feyzaya gidiyorum güler yüzlü ama hız konusunda size çok katılıyorum.