Zeynpaysimannesi Bugün sezaryen için doktorum 30 Eylül sabahı gel dedi , 2. Sezaryenim korku heyecan panik hepsini yaşıyorum bugünden beri , ama en çokta korku yaşıyorum. Benim gibi 2. Bebeğini doğurmayı bekleyen var mı ??😊😊
Nurpamuk Zeynpaysimannesi bende inşallah Cuma günü sezeryan olacağım Allah hepimizin yardımcısı olsun
asli_kerem Ben de ikinciye hamileyim. Çok kolay bir operasyon geçirdiğim halde tedirgin hissediyorum. Ameliyat sonrası ağrıları hariç hiiiiç sıkıntı yaşamadım oysa ki. Çok bilmek korkutuyor bence ☺️