Urfali3463 özelde yaparsn bende özele gidiyorm istege baglı yaparmısınz dedm doktoruma oda herşeyın normal doguma uygun normali varken neden sezeryan diye baya Bi konuştu benle biraz ikna oldum şuan 37+3 haftalıgız sancı bekliyrz son ana kadar bekliyelm diye karar verdik