Ndrkbr Ben gittim, daha doğrusu şuan doktorum o değil fakat orada 2 tane kadın doktor var. Birinin alışık olmadığımız bir ismi var bulgar kendisi, ondan memnun kalmadım, hatta gittiğimi duyan herkes keşke ona gitmeseydin dedi. Başka bir kadın doktor var o çok daha iyiymiş.