Bianne Iyi akşamlar 22 haftalik gebeyim memede koyu kısmının yakınlarında misket gibi bi sertlik var. Bu sekildw basina gelen var mi? Süt hormonlarından midir yoksa kitle midir sizce? Dr a yarin gideceğim merakimdan soruyorum.
Muneweralp Bende de aynı durum olmuştu doktorum hemen meme ultrasonu istedi ayrıntılı baktılar basit zararı olmayan bir çok kist olduğu görüldü 2 tanede riskli kist görüldü ama Doğumdan önce birşey yapılamazmış oyüzden Doğumdan sonra cerrahiye gideceğim
Muneweralp Bianne ben şubatta Doğum yapılan nasipse şuan için bebeğe bir zararı ti işte Doğumdan sonra kontrol altına alınacak ki bebeğin emmesi geçince gerekirse kitleler alınacak şuan için sadece iyi mi kötü mü diye bakılabilmesi için Doğumu bekliyorum
Muneweralp Bianne şuan herhangi bir tedavi yok sadece iki ayda bir meme ultrasonuna giriyorum ilaç vs bebekten dolayı verilemiyor sadece ultrasonla kontrol altında tutuluyor
Bianne Muneweralp Bana da bi cok kist var iyi huylu denildi. 1 tanesinin ne oldugu tam belli olmayan bi kitle