Kubraa23 Kızlar 19 haftalık hamileyim erkek bebek bekliyoruz yağız Efe ismini düşündük ama o kadar çok yaygın bi isimki farklı bi isim koymak istiyorum ve iki isim koymak istiyorum içime sinen bi isim olmadı siz neler koydunuz fikir verir misiniz?
Aysmnv35 Kubraa23 Ata koyacağız biz nasipse ☺️ Ege Efe ismini cok seven ben efeler cok yaramaz olduğu icin istemedim gerçekten ben bi ismin bebegin karakterini değiştireceğini düşünüyorum bi bakin anlamı neymiş efeler nasıl oluyormus☺️
Minnos12anne Kubraa23 bn erkek olsa duhan tugra koycktm kiz oldgu icin inşirah melek olacak insallh ❤️
Aysmnv35 Kubraa23 iki isim düşünüyorum biri kuran da geçen olsun diye ama düşünmedim ikinci ismi henüz
Cigdem1987 Kubraa23 29.haftadayim suan, oğluşuma saglikla kavustugumda 'Gökmen' ismini koyacagiz insallah, az kaldi az 😊🙏🙏🙏