pembebeyaz 37+1 iz bizde normalde hiç ağrım olmazdo çok güzel geldik bu haftalara bugün kontrolüm vardı rahim ağzı kısalmış dedi bebek baya aşağıda dedi, ve eve geldiğimden beri alt karın,kasık ve bel ağrım var muayene ederken doğumu mu tetikledi diye düşünmüyo değilim