Nese_anne Feyzarana yerleşme döneminde benimde kasığımda adet sancısı gbı cok agrım olmuştu kanaman yoksa korkma ama kanaman olursa acile git hemen cok sarsmadan kendini iğne yaparlar hemen
CinarBaykal Feyzarana rahim kasın inceliyor esniyor ve büyüyor bu yüzden çok normal ağrılar, kramplar. Her ağrıda bebeğin büyüdüğünü düşünüp ağrı için bile mutlu olmalı 😊
Feyzarana Kanama yok ama bu ağrı rahatsız ediyor sol genital bölgenin üzeri artık iğne batar gibi sürekli kramp ağrı giriyor calişiyorum sürekli ayaktayım artık zorluyor