Kubra9595 Cz34 bende sabah kalkar kalmaz kusardim safra kusuyorsunuz mide bos oldu icin ama geciyor korkmayin
Cz34 ceycey_1992 Bir arkadaşımda dedi benim midemde asitlik var ondan dolayı yeşil çıkıyor ilaç kullanıyorum dedi 😕
BuluttSecil Ben de o şekilde kusuyordum. 18.haftda azaldı 20.haftada tamamen bitti. Gebelik deyim yerindeyse midenin işlevini tamamen bozan bir olay. Gebelik öncesi reflüm vardı şuan üst seviyelere çıkmış durumda. Derdin biri bitip biri başlıyor açıkçası
Cz34 BuluttSecil benim hamilelikte oldu çok gastrit oluyor beni çok rahatsız ediyor bugün doktora anlatıcam aşırı yoruldum bu durumdan İlaç isticem daha 13 haftamdayım henüz 😔
Cz34 Kubra9595 Ah ah bir kurtulsam şu sabah kusmasındanda daha önce tabiki daha kötüydüm yine azalmış halindende şikayetciyim bir an önce bitsinde rahat hamilelik istiyorum artık ☺️
Cz34 BuluttSecil İstediğin zaman içebiliyormusun yoksa doktor sabah akşam gibi bir şey söylemedimi zarar vermesin bebişe fazlası
Kubra9595 Cz34 merak etme canim benim 13 haftalikkenken azaldi ve 16 da tam bitti kusmam ins atlatirsin 😊
BuluttSecil Cz34 şurup olduğu için zararı yok bi de gebeliğe uygun bir ilaç. Ama siz doktorunuza sorun
Cz34 BuluttSecil ben de bugün gittim doktoruma hemde cinsiyetini öğrendim 🤰🏻 Her şeyi anlattım bana verdi ilaçları reçete ama daha henüz almadım yarın alıcam ☺️