ALeyna61 Merhabaa 2 kızımıda sezeryanla doğum yaptım 3 erkeğe hamileyim 6 sene olacak kucuk kızımla oğlumun arasında normal doğum istiyorum henüz belli değil acaba olur mu bilemiyorum 2’5 ay kaldı doğumuma henüz doktorum bir şey demedi bakalım hayırlısı 😌
mtuuce ALeyna61 yaşadığınız şehirde yaptıran doktorla görüşürseniz yardımcı olur, 2ssvd yapan bir çok insan var ki sizin son doğumunuz üzerinden 6 yıl geçmiş
Berdogan Çoğu doktor riske atmıyor yırtılma oluyor diye ama düzenli takip ile o riski alan doktorlarda var yok değil. Onlarda malesef işin maliyetini iki katına çıkartıyor. Inşallah sıkıntısız sağlıkla istediğiniz gibi doğurursunuz 🙏