snmfdnc sancı olarak hissettiğimiz şey rahim kasının, kasılıp açılarak rahim ağzı bölümünün incelip, açılmasına ve bebeği itmesiyle oluşuyor.
Kas yapın esnekse buradaki kasılmaları daha az veya hiç hissetmiyorsun. Önemli olan nst de çıkması. Yanı illaki canımız acıyacak diye bir şey yok ama kasılmaların etkisi arttıkça kas yapına göre hissedilir olmaya başlayacaktır tabiki burada hissedilen yine kişiden kişiye (kasın yapısına göre) değişir. Umarım hep en az seviyede böyle tatlı tatlı gider 🙏🏻