Masallinam 34+1 günlük hamileyim adet tarihim 29 Ocak fakat gebelik şekerim olduğu için 3 hafta gibi bi süre hamileliğim önde gidiyor ve her doktor farklı birşey söylüyor başına böyle bi olay gelen varmı ?? Varsa nasıl bir yol izlenildi ve Doğumu nasıl oldu ?