Bizde aynı binada oturuyoruz maalesef 8 aylık evliyiz ilk evlendiğimiz zaman eşimle dışarı çıkardık saat 12 filan mesela arardı oğlum sabah işe erken gidiceksin geç kalma ne zaman gelirsiniz gibi sorular sorardı sanki ben düşünemiyorum yada eşim düşünemiyor işe gideceğini.