Ben de 2 sene kayinvalidemle yasadim, esimin babasi ölmüş, yaşlı kadın yalniz kalmasin diye ben istedim ayni evde oturmayi. Cok buyuk sıkıntılar yasamadim, calisiyorum zaten sabah gidip aksam geliyorum diye, ama 2 sene sonra esim kendi duzenimiz olsun istedigimiz sekilde diye ayrilmaya karar verdi 🙂 2 sene sonra kendi evimize ciktik. allah sabir versin gercekten ayni cati altinda 2 ev olmuyor, herkesin kendi duzeni var. bir an once sizlerede nasip etsin insallah.