nur816 merhaba canım 2gün önce bende test yaptım aynı seninki gibi dakikalar belkide saatler sonra hayali bir çizgi belirdi buna ben bile inanamadım,eşimde yok diyince ikna oldum,bugün regl günüm ve tekrar test yaptım daha net gözüken çizgi belirdi hemen Allaha çok şükür,fakat testinin markasıyla ilgili burada çok olumsuz yorumlar okudum canım,2gün sonra tekrarlardın inş seninde vardır kuzum💜🎈