lnyldr canım bana da böbreklerinde genişleme var hafif dedi tedirgin olcak bi durum yok dedi ama araştırmaktan mahvoldum geçici oluyomuş seni çok iyi anlıyorum tedirgin olmak endişe duymak çok kötü rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin hepimize🙏