Esmanr92 Anneler 15 haftalığız daha ama bebek alışverişine başlamak istiyorum erken mii sizce nelerden başlamalıyım önerilerinizi alabilir miyim? Cinsiyet de öğrendik insanın alası gelio
Akademisyenanne Esmanr92 ben 12. Haftadan beri aliyorum. İyi ki de almisim. Zaman gectikce insan agirlasiyor, enerjisi kalmiyor alisverise.
lnyldr Esmanr92 valla canım bence erken daha hem şimdi alsan Doğuma kadar yeni şeyler çıkar ben 23 haftalığım daha bi iğne bile almadım 😊
Guligul Esmanr92 tam zamani baslamaniz icin. Ilerleyen aylarda hem gezmesi hem odemesi cok zor olur. Simdiden onemlilerden baslayin hem kafaniz rahat etsin hem borcu bitsin.
Elfida10 Esmanr92 valla canım biraz bekle derim ama en azından ben biberon setini göğüs kalkanını emziğini almıştım kıyafet daha hiç almadım
ekara Esmanr92 ayrıntılı ultrasonu gördükten sonra başlayabilirsiniz ben 25. haftamda başladım 27. haftamda %60-70 hallettim. Zor değil yani 1 ay yetiyo.