Tuanadeniz1
Merhaba kızlar.. ben de 30+4 günlük hamileyim ve 28. Haftadan itibaren alt tarafımda ağrılarım başladı öncesinde kasıklarım agrıyordu. Şimdi ise alt tarafta bir baskı gerilme gibi bir ağrı ve acı hissediyorum hiç geçmiyor sadece artıp azalıyor...😰 bebeğim kız olacak kız aşagıda olur falan diyorlar ama her an çıktı çıkacak gibi bir his . Doktorum en son erken Doğum riskin yok dedi. Yok ise nedir ki var mı bu şekilde zorlanan 🙄 ilişki de yok ilk bebeğim düştüğünden dolayı ara verdik korktuk o ihtimal de yok yani agrı sebebi olarak ..