Btln Herkese merhaba , acaba 21.haftanızda küçük parça halinde kan gelme durumu oldu mu ? Böyle bi durumda endişelenmeli miyim ? Eşimle paylaşmadım henüz ne yapacağımı şaşırdım internetten araştırma yapıyorum yardım rica ederim hepinizden
bsratoprak Btln Doktora gitmeniz lazım, kan gelme durumu ancak son aylarda doğum yaklaştığında olur ki o bile doktorun kontrolünden geçmesi gereken bir durumdur. Yarın muayene olmanızı tavsiye ederim.
Senatorun Merhaba, bence doktorunuza danisin hemen internette cok fazla kafa karistirici bilgiler var hatta yerinizde olsam cok bakmam
BuluttSecil Btln hele pıhtı halinde geldiyse normal lekelenmeden daha tehlikelidir hemen bir acile gidin internet size yardımcı olmaz
Btln Doktorumuz baktı çok şükür herşey yolunda 🙏 normal ultrason ile baktı eşinde ayrılma durumu olmuş mu diye o normal cıktı sonra alttan ultrason ile de baktı rahim agzında bir problem varmı diye , o da normal cıktı.Yine de tedbir amaçlı Progestan iğne oldum. 48 saat dinleneceğim. 48 saat sonra normal herşey yolunda demektir dedi. İçim rahatladı bebeğimi gördüm kalp atışını duydum şükürler olsun 🙏 bu tip durumlar rahimde kücük kılcal damarların catlamasından da olabilirmiş, cinsel ilişki sonrası günlerde de olabilirmiş. Detaylı yazdım Allah kimsenin başına vermesn ama denk gelirse korkmasın diye 🙏 Allah hepimizin bebeklerini korusun sağlıkla kavusmayı nasip etsin. hepinize çok teşekkür ederim.
Ecim Btln Allah esirgesin sizin adınıza sevindim Rabbim hayırlısı ile kucagınıza almayı nasip etsin inşallah