Zagrozunannesi Haftadayım saglıkocagına daha kaydımı yaptırmaya fırsat bulamadık acaba tetenoz aşısı ıcın geç mı kaldık gıtsek yaparlar mı ılk aşıyı🤨
Nihanozturk Zagrozunannesi ben 24.haftamda yaptırdım canım ama doktorum 1 dozun yeterli olucagını söyledi.Eger ikinci doz gerekse bile 1 ay arayla yapılabiliyomus gec kalmıs sayılmazsın yani 29.haftaya kadar süresi varmıs doktorum böyle söyledi
Asli2663 Zagrozunannesi doktorum bana 24.haftadan sonra öneriyorum dedi bende o yüzden bekliyorum sağlık ocağında ki ebemde sıkıntı olmaz dedi canım
Asrinbaby Zagrozunannesi ben bugün oldum ilk aşıýı aman allahım kolumu hala hareket ettiremiyorum. 😣 3 gün ağrır dedi ebe 19+3 te yaptı 24ten sonra yine yapcak valla yaptırmak istemiyorum ama mecbur. Sol kolunuza yaptırın ben gerçekten kötüyüm
Zagrozunannesi İyi o zaman bende ılk doza geç kaldım sanıyorum 22. Hafta da yaptırdım yazıyolar ya ondan sordum🙏En kısa zamanda bende yaptırayım Doğumda acil bı sezeryan olsak ya da elımıze paslı bi şey batsa Allah korusun😒