ycllksa Kızlar karnınızda kasılma gibi çok hafif adet sancısı gibi hissettiniz mi ? Hissettiyseniz kaç haftada başladı ?
Senatorun Merhaba 4 hafta 3 gunluk hamileyim ve yaklasik 5 gundur bahsettigin ayni sanciyi yasiyorum 🥺
ycllksa Senatorun kuzum sen dert etme , normal hamile olmadan önceki ade dönemin olduğu için ağrır o , leke kanaman yoksa dert etme , vücudun adet olmaya alışkın olduğundan o
Senatorun Kadriye-melek1 demeeyin 🥺 ay daha cok yeni olmasina ragmen o agri yuzunden psikoljik olarak elim karnima gidiyor cok sikintili bir durum 🥺
ycllksa Kadriye-melek1 ya ben 2 sefer böyle çok azz bir adet sızısı olur ya öyle bir sızı hissettim normal mi acaba
Kadriye-melek1 Senatorun bel agrısı da yapar başta ilk aylar kahverengi lekelenmezlerse oluyor korkmayın o agrıların hepsi normal
Kadriye-melek1 ycllksa çok çok normal ve her adet dönemi adet olacakmışsın gibi ayrım oluyor ama olmuyorsun 😌
Kadriye-melek1 26 haftalık hamileyim hala kasık agrısı devam ediyor sürekli rahim büyüyor korkmayın kanama olmadıkça