Busra_karadag Gulcannnnn ben umay tüp bebek merkezine gidiyorum ama bi kaç hafta sonra anka hastanesinde barış beye gitmek istiyorum. Akademi hastanesinde Mustafa demir var. Oda cok iyi bir doktor. Ban cok uzak geldigi için gidemiyorum ona
Gulcannnnn Bana da Hatemi çok önerdiler bir defa muayeneye gittim çok kalabalıktı en sonlarda muayene oldum aceleye geldi gibi oldu bir sürü vitamin verdi çok ilaç kullanma taraftarı değilim acikcasi pek bişey anlayamadim bir ay sonra yine gideceğim ama çokta emin değilim bilmiyorum